آرشیو شهریور ماه 1401

پلتفرم تولیدات به کاربران خود این امکان را می دهد که تمامی اطلاعات کسب و کار خود را در فضایی اختصاصی و مناسب درج کنند. صاحبان کسب و کار می توانند محصولات و خدمات خود را به همراه عکس و توضیحات لازم به مخاطبین خود معرفی کنند.

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

آمارهایی در مورد صنعت گلفروشی که از آن ها اطلاعی نداشتید!

۷ بازديد

حتما تا به حال چندین بار در زندگی­ تان سری به گلفروشی ها زده اید و دسته یا شاخه گلی را برای یکی از عزیزانتان یا برای مناسبتی خاص خریداری کرده اید. اما آیا می دانید که در پشت صحنه تولید و توزیع این گیاهان خوشبو چه می گذرد؟

در این مقاله تولیدات قصدداریم آمار و اطلاعاتی را در مورد این صنعت جذاب به طور کامل برایتان بازگو کنیم. آمارهایی که احتمالا تا به حال از آن ها خبر نداشته اید و به آن ها فکر نمی کردید. بنابراین اگر می خواهید دانستنی های جالبی را درباره گل ها و نحوه تولید و فروش آن ها بدانید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

به طور میانگین سالانه چه میزان گل و گیاه تولید می شود؟

به فرآیند پرورش، خرده فروشی و عمده فروشی گل و گیاهان در سراسر جهان، تجارت گل یا گلفروشی می گویند. این کسب و کار در همه جای دنیا رونق دارد و می توان از آن به عنوان صنعتی پرسود و پرطرفدار نام برد.

با توجه به گزارشی که در سال 2017 ارائه شد، بازار گل در سراسر جهان حدودا 67.3 میلیارد دلار درآمد داشته است. این رقم قابل توجهی است. زمانی که فکر می کنید مردم کشورهای مختلف تقریبا 70 میلیارد دلار را صرف خرید گل می کنند، واقعا متعجب می شوید.

تحلیلگران بازار پیش بینی کرده اند که درآمد این صنعت جذاب تا سال 2026 به حدود 103 میلیارد دلار هم برسد. این رقم، میزان بسیار بالایی است که با دقت به آن می توانید سیر صعودی در رشد احتمالی صنعت گل و گل کاری را به خوبی مشاهده کنید.

این روند افزایشی در پیش بینی های تحلیلگران به دلیل ایجاد تغییرات در سبک زندگی جوامع و ترویج زندگی مدرن مردم است. از سوی دیگر پرورش دهندگان گل و گیاه در حال ابداع و امتحان کردن روش های جدیدی برای رشد و نگهداری گیاهان هستند.

هدف از ارائه انواع جدیدی از گل ها و گیاهان شاخه بریده، ایجاد تقاضای بیشتر و استقبال زیاد خریداران از آن ها است. تقاضا برای گل های جدید و ترند شده روز به روز در حال افزایش است. این تقاضا ها معمولا برای پیشامدها و رویدادهای ورزشی، سیاسی و اجتماعی هستند.

بزرگترین کشورهای تولید کننده گل در جهان

در این بخش قصد داریم 10 کشور برتر در عرصه تولید و پرورش گل و گلفروشی در جهان را به شما معرفی کنیم که بتوانید با پشت صحنه این صنعت گلفروشی بیشتر اشنا شوید.

ده کشور برتر جهان در تولید و تجارت گل

  1. هلند

میزان تولید: 52 درصد از کل تولید جهانی

  1. کلمبیا

میزان تولید: 15 درصد از کل تولید جهانی

  1. اکوادور

میزان تولید: 9 درصد از کل تولید جهانی

  1. کنیا

میزان تولید: 7 درصد از کل تولید جهانی

  1. بلژیک

میزان تولید: 3 درصد از کل تولید جهانی

  1. اتیوپی

میزان تولید: 2 درصد از کل تولید جهانی

  1. مالزی

میزان تولید: 1 درصد از کل تولید جهانی

  1. ایتالیا

میزان تولید: 1 درصد از کل تولید جهانی

  1. آلمان

میزان تولید: 1 درصد از کل تولید جهانی

  1. اسراییل

میزان تولید: 1 درصد از کل تولید جهانی   

میزان هزینه مردم برای گل در مناسبت های مختلف

در این بخش میزان خرید گل توسط مردم بر اساس مناسبت های مختلف را بررسی کرده و جزییات آن را به کمک داده ها و اطلاعات دریافت شده، بیان می کنیم.

روز ولنتاین (عشاق)

بیشترین میزان فروش روزانه گل در سراسر جهان به روز ولنتاین مربوط می شود. مردم در این روز برای همسران و دیگر اعضای خانواده خود که به آن ها عشق می ورزند، گل خریداری می کنند. طبق آمار بیشترین نوع گلی که در این روز فروش می رود، گل رز است.

روز مادر

آمار نشان می دهند که پس از روز ولنتاین، بیشترین فروش گل برای روز مادر و زن است. خرید گل در روز مادر نه تنها در کشور خودمان ایران، بلکه در سراسر جهان امری مرسوم است؛ به همین دلیل است که دومین رتبه پرفروش ترین مناسبت های سال در صنعت گلفروشی مربوط به این روز می شود.

جشن های تولد

داده های به دست آمده توسط نظرسنجی های مختلف حاکی از این است که پس از روز ولنتاین و روز مادر، بیشترین آمار خرید گل برای مناسبت های تولد است. افراد برای سالروز تولد دوستان و خانواده خود گل خریداری می کنند که باعث خوشحالی بیشتر آن­ ها شود.

طبق نظرسنجی ها، 24 درصد از فروش سالانه گل را خرید برای مناسبت های تولد تشکیل می دهد.

پرطرفدارترین گل جهان

همان طور که احتمالا بسیاری از شما می دانید، گل رز پرطرفدارترین گل جهان به شمار می آید و در هر نقطه ای از دنیا طرفداران بسیاری دارد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید که به شما بگوییم که چرا این گل آنقدر محبوبیت زیادی دارد.

تاریخچه گل رز

گل رز یکی از قدیمی ترین گل ها در عصر حاضر است. با تکیه بر فسیل های یافته شده از آسیا، آمریکای شمالی و اروپا می توان گفت که این گل حدودا 35 میلیون سال پیشینه دارد.

سال 107 میلادی مردم تاجی که از گل رز زرد تهیه شده بود را یافتند. این تاج گل قدیمی ترین گل روی زمین است. البته لقب قدیمی ترین گل زنده در جهان، متعلق به بوته گل رزی است که روی دیوار کلیسای هیلد شایم در آلمان وجود دارد.

در گذشته رزهای طبیعی تنها در رنگ های صورتی و سفید موجود بودند؛ اما کشور چین دارای رزهایی زرد رنگ بود و باغبانان چینی سال‌های زیادی تلاش کردند که از این رزهای زرد نژادی قوی تر و با دوام تر بسازند. امروزه اگر سری به گلفروشی های شمال تهران یا بهترین گلفروشی شرق تهران بزنید، می توانید این گل زیبا را در رنگ های متنوع مشاهده کنید.

معنی گل رز

اکثرا در جامعه می بینیم که مردم از میان معانی مختلفی که گل رز دارد، فقط یکی از معنی ها را می شناسند؛ عشق و محبت. به همین دلیل است که می بینیم اکثرا برای هدیه دادن به افرادی که دوستشان دارند، از گل رز استفاده می کنند. بنابراین گل رز در فرهنگ عمومی به اصلی ‌ترین نماد عشق و دوست داشتن تبدیل شده است.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم دانستنی هایی را در مورد صنعت گلفروشی و انواع گل ها برایتان بازگو کنیم که احتمالا همه افراد را به خود جذب می کند. این صنعت زیبا رمز و رازهایی دارد که برای شنونده غیر قابل باور است.

گل فروشی خوب را از کجا پیدا کنیم؟

۶ بازديد

خوشبوترین شغل دنیا گل فروشی است. در عین حال از شغل هایی است که احتمالا هیچ گاه در آن احساس افسردگی و دلمردگی نخواهید داشت، سر و کار داشتن با گل و گیاه همواره باعث خوشحالی و پیشگیری از افسردگی می شود.

به علاوه فروش گل هیچ گاه به طور کامل متوقف نمی شود، چون به دلایل مختلف همواره به گل نیاز خواهد شد. یکی از جذاب ترین مشاغل همین صنعت گل است. در سایت تولیدات می توانید بهترین و بزرگ ترین بازار گل تهران را پیدا کرده و هر زمان که نیاز به خرید گل داشتید، به آن مراجعه کنید.

چرا خرید گل محبوب است؟

اگر چه عمر گل کوتاه است، اما با همین عمر کوتاه بسیاری از مردم ترجیح می دهند بخشی از پول خود را به خرید آن اختصاص دهند. در علم روانشناسی ثابت شده است که داشتن گل و گیاه در فضاهای بسته افسردگی را کاهش می دهد.

دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم، فرصت زیادی برای بودن در طبیعت در اختیار ما قرار نمی دهد. داشتن چند شاخه گل زیبا و خوشبو می تواند به شما حس بودن در طبیعت را تا حدی القا کند. علاوه بر تمام این ها چند شاخه گل زیبایی خانه شما را دو چندان می کند.

آیا گل فروشی کار راحتی است؟

برخلاف تصور بسیاری از مردم گل فروشی اصلا کار راحتی نیست. دلیل آن عمر کوتاه گل و شرایط نگهداری از آن است. در نتیجه نه تنها کار راحتی نیست، بلکه می تواند با استرس نیز همراه باشد.

محیط چنین مغازه هایی باید به گونه ای باشد که رطوبت مورد نیاز گل ها فراهم شود. در غیر این صورت گل ها خیلی زود پژمرده می شوند.

به چه دلیلی مردم گل می خرند؟

گل یکی از زیباترین هدایایی است که هر فردی می تواند به دیگری تقدیم کند. خوبی گل به عنوان هدیه این است که هم بازتاب دهنده احساسات شما نسبت به فرد مقابلتان است و هم هدیه ای ارزان قیمت و در عین حال باارزش است. حتی گل را می توانند بزرگسالان به کودکان هدیه دهند، مثلا هنگام ورود آن ها به مدرسه.

کودکان می توانند این هدایا را به معلم خود و یکدیگر بدهند و با رسم هدیه دادن آشنا شوند. بزرگسالان می توانند این هدیه را به یکدیگر در روز ولنتاین، روز معلم، جشن تولد، روز مادر، روز پدر و مناسبت های دیگر هدیه کنند.

همینطور هنگام عیادت از بیمار یا هنگام نشان دادن قدردانی خود به دیگری یک دسته گل تقدیم کنید. یکی دیگر از کاربردهای گل برای آراستن فضاها است. برای مثال فضای داخلی تالارهای عروسی یا رستوران ها با گل آراسته می شود.

علاوه بر جنبه هدیه دادن گل شما می توانید آن را برای خودتان در خانه یا محل کارتان تهیه کنید. این کار در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. اگر محیط کارتان فضایی کسالت بار مانند شرکت و دفتر است، با قرار دادن چند گل روی میزتان استرس شما را کاهش می دهند، محیط را سالم می کنند و کسالت را از بین می برند.

مزایا و معایب گل فروشی چیست؟

از مزایای گل فروشی خوب می توانیم به حضور در یک محیط کار آرامش بخش و دوست داشتنی اشاره کنیم. همینطور در صورتی که با راه و چاه فروش گل آشنا باشید، می توانید در این صنعت به سود خوبی برسید، چون گل کالایی پرصرف است.

اما این کار عاری از معایب نیست، چون گل خیلی زود آسیب می بیند. پس ممکن است ۴۰ تا ۵۰ درصد گل های خریداری شده، دور ریخته شوند. همینطور باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در روزهای تعطیل کار شما دو چندان می شود و نباید گل فروشی بسته باشد.

آیا گل را می توان به صورت آنلاین تهیه کرد؟

بله. مانند هر وسیله دیگری گل را نیز می توان به شکل اینترنتی تهیه کرد. معمولا رایج است که گل های مراسم ختم را که جهت تسلیت ارسال می شوند، به صورت آنلاین سفارش دهند. در سفارش آنلاین باید نکاتی را در نظر بگیرید.

برای مثال باید ساعت دقیق برگزاری مراسم را بدانید. باید اطمینان حاصل کنید که آن گلفروشی آنلاین حتما در زمان دقیق گل را به مقصد خواهد رساند. گل های این مراسم با مراسم های دیگر متفاوت هستند. گل های سفید، گلایل، میخک و شیپوری مناسب چنین مراسمی هستند و ظاهری کلاسیک و رسمی دارند.

چه گلی برای چه مراسمی مناسب است؟

در گل فروشی انواع گل ها دیده می شوند. خرید گل مانند هر کالای دیگری آداب خود را دارد. نمی توانید هر گلی را که مورد پسند شما است، برای هر نوع مجلس و موقعیتی خریداری کنید.

اگر گلی نامناسب برای یک موقعیت تهیه کنید، نه تنها دریافت کننده آن خوشحال نمی شود، بلکه می تواند توهین آمیز هم باشد. به خاطر اهمیت این موضوع ما می خواهیم گل هایی را به شما معرفی کنیم که در مراسم های بخصوص کاربرد دارند و متناسب با همان مناسبت هستند.

·مراسم ترحیم

در چنین مراسمی هدیه دادن گل به معنای بیان تسلیت شما به خانواده داغدار است. در انتخاب گل های این مراسم باید حساسیت ویژه ای به خرج دهید، چون انتخاب اشتباه می تواند باعث رنجش دریافت کننده شود. برای چنین مراسمی گل هایی مانند نیلوفر، میخک، داوودی، ارکیده و رز مناسب هستند.

·مراسم عروسی

به عنوان به یاد ماندنی ترین روزهای هر زن و مردی باید از روز عروسی آن ها نام برد که نه تنها برای عروس و داماد، بلکه برای مهمانان نیز لحظات فراموش نشدنی رغم می خورد. گل هایی که در تزیین این مراسم استفاده می شوند و همینطور گل هایی که مهمانان به عروس و داماد هدیه می دهند، باید بازتابی از عشق باشد.

گل هایی که چنین پیامی را انتقال می دهند، عبارت هستند از گل رز، گل آماریلیس، گل ارکیده، گل هورنزیا، گل میخک، گل آلستر و گل لیسیانتوس.

·جشن تولد

هر انسانی این فرصت را دارد که در زندگی خود یک بار این روز را جشن بگیرد و هر سال حس تازگی داشته باشد، چون هر بار یک سال به عمر او افزوده می شود. گل های مناسب این جشن گل رز سرخ، گل نیلوفر و گل ارکیده هستند.

بهترین بازار گل را چگونه پیدا کنیم؟

با مراجعه به بازارهای گل احتمالا بتوانید آن ها را ارزان تر تهیه کنید. در این قسمت بازارهای شناخته شده گل را به شما معرفی می کنیم. اولین بازار، بازار شهید محلاتی است. گل های اکثر مناطق ایران در این بازار یافت می شوند. این بازار در جنوب شرق تهران و در بزرگراه محلاتی قرار گرفته است.

دومین بازار شناخته شده برای خرید و فروش گل بازار گل غرب تهران است که در آن شاهد تنوع بالای گل ها خواهید بود. این بازار در انتهای اتوبان ستاری شمال واقع شده است.

کلام آخر

گل ها در زندگی انسان ها تاثیرگذاری زیادی دارند و همراه با خود حس زیبایی، ظرافت و باارزش بودن را القا می کنند.

به خاطر فواید و زیبایی های آن استقبال مردم از خرید آن ها در گل فروشی افزایش یافته است. اما باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که گل ها نماد نیز هستند که به همین دلیل باید در انتخاب گل برای مراسم های متفاوت دقت کنید. به یاد داشته باشید که در هر مراسمی باید گل مخصوص به آن را خریداری کنید. تعداد زیادی بازار گل در تهران وجود دارد که می توانید گل مورد نظر خود را در آن ها با قیمت مناسب پیدا کنید.

صنعت گلفروشی را بهتر بشناسید!

۸ بازديد

گلفروشی یکی از زیباترین و در عین حال پرسودترین صنایع موجود در عصر حاضر است. این شغل پرطرفدار از آن دسته شغل هایی است که اگر فوت و فن آن را به خوبی بیاموزید، می توانید سرمایه اولیه ای که برای شروع کار خرج کرده اید را به راحتی در عرض چند ماه به دست آورید.

صنعت گلفروشی جذاب علاوه بر سوددهی بالا، نیازمند دقت و ظرافت بالایی در نگهداری گل ها است. همان طور که می دانید گل ها بسیار حساس هستند و با کوچکترین اشتباه در آب دادن یا نگهداری در محیط نامناسب به راحتی آسیب می بینند.

در این مقاله تولیدات قصد داریم شما را به طور کامل با این شغل جذاب آشنا کنیم و نکات کلیدی که باید به عنوان یک گلفروش برای شروع بدانید را بیان کنیم. اگر شما هم مجذوب این کار فوق العاده شده اید، در ادامه با ما همراه باشید.

شغل گلفروشی چگونه است؟

اگر می­خواهید به عنوان یک گلفروش شروع به کار کنید، باید بدانید که این شغل تنها به خرید و فروش گل ختم نمی شود. طبیعتا مغازه های زیادی مانند مغازه های بازار گل عمده تهران برای فروش گل در سطح شهر شما وجود دارند؛ پس باید چیزی در کسب و کار شما وجود داشته باشد که آن را از بقیه متمایز کند.

برای آغاز کار به فروش و نگهداری از گل، پیش از هر چیز باید از خلاقیت و سلیقه خوبی برخوردار باشید؛ چرا که شما در این شغل با موقعیت هایی مواجه می شوید که خلاقیت شما را به چالش می کشد. برای مثال باید در تزیین ماشین عروس یا دسته گلی که فردی می خواهد برای عزیزش از شما خریداری کند، ابتکار عمل به خرج دهید.

در صورت داشتن علاقه به این شغل می توانید دوره های لازم برای نگهداری گل و گل آرایی را فرا بگیرید؛ سپس باید جواز کسب خود را دریافت کرده و شروع به کار کنید. بسیاری از افراد بعد از شنیدن نام جواز کسب نگران می شوند. لازم است بدانید گرفتن جواز کسب برای راه اندازی مغازه گلفروشی کار سختی نیست و اگر تخصص لازم را داشته باشید، در عرض چند هفته مجوز شروع به کار برای شما صادر می شود.

مزایای شغل فروش گل چیست؟

شغل گلفروشی علاوه بر زیبایی و جذابیت زیادی که دارد، از مزایای دیگری هم برخوردار است. در این بخش قصد داریم نقاط مثبت این شغل را برای شما به طور کامل توضیح دهیم.

بازگشت زود هنگام سرمایه و سوددهی بالا

راه اندازی مغازه فروش گل ریسک چندان بزرگی نیست. زیرا این شغل به گونه ای است که پس از شروع به کار، در صورت توانایی در نگهداری درست گل ها و خلاقیت به خرج دادن می توانید به سادگی در عرض چند ماه سرمایه اولیه ای را که برای آن خرج کرده اید، باز پس بگیرید.

این شغل درآمد نسبتا خوبی دارد. یکی از مهم ترین دلایل برای سوددهی بالای شغل فروش گل این است که تمام کالاها به صورت نقدی به فروش می رسند و پرداخت اقساطی یا دادن چک جایی در این صنعت ندارد.

امکان کارآفرینی

صنعت گلفروشی از آن دسته صنایعی است که می توان به راحتی در آن اشتغال زایی و کارآفرینی کرد. فردی که در این زمینه تخصص لازم را پیدا کند، می­تواند با آموزش دادن و قبول کارآموز (کسانی که به این حوزه علاقه دارند، اما تخصصی ندارند) هم درآمد بیشتری کسب کرده و هم برای دیگران شغلی فراهم کنند.

امکان کار آفرینی یکی از مهم ترین ویژگی های این شغل است؛ چرا که هم برای خود فرد و هم برای دیگران مزیت های بسیار خوبی دارد و باعث کاهش نرخ بیکاری در جامعه می شود.

مرسومیت خرید گل

همان طور که می دانید، خرید گل در مناسبت های مختلف، از رسم و رسوماتی است که در اکثر کشورها و فرهنگ ها از جمله کشور خودمان انجام می شود. افراد در جشن های عروسی، تولدها، دید و بازدیدها، عیادت بیماران و مراسمات عزاداری گل خریداری می کنند.

رایج بودن خرید گل یکی از بهترین مزایای شغل گلفروشی است. این امر سبب می شود که بازار کار این شغل پر رونق باشد و در هر شرایطی فروشندگان بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند و فرآیند کسب درآمد خود را حفظ کنند.

معایب صنعت خرید و فروش گل

هر شغل و حرفه ای علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد. در این بخش قصد داریم محدودیت ها و سختی های شغل فروش گل را به طور کامل بررسی کنیم.

حساسیت مواد اولیه

مهم ترین دشواری که در این صنعت جذاب وجود دارد، حساسیت و ظرافت مواد اولیه است. گل ها گیاهانی به شدت حساس هستند و با کوچکترین اشتباهی در نگهداری آن ها، ضرر و زیان زیادی به فرد وارد می شود. اگر فرد در حوزه مراقبت و پرورش گیاهان تخصص کافی نداشته باشد، کسب و کارش با مشکلات زیادی مواجه می شود.

دمای مناسب، میزان آب دهی به گیاه، خاک مناسب و استفاده از کودها و ویتامین های مرغوب از جمله مواردی هستند که باید یک گل فروش در چگونگی استفاده از آن ها تخصص داشته باشد که بتواند کسب و کارش را به خوبی اداره کند.

نداشتن تعطیلات

اگر در هر روزی از هفته سری به بهترین بازار گل های تهران بزنید، می توانید ببینید که همواره خدمات ارائه می کنند. از آن جایی که مردم گل را برای مناسبت های مختلف خریداری می کنند و مناسبت ها هم اصولا در روزهای تعطیل قرار داده شده اند، فروشندگان این صنف همیشه حتی در روزهای تعطیل هم موظف هستند سر کار خود حاضر باشند.

همواره از گلفروشی ها انتظار می رود که در مناسبت ها  و تعطیلات هم خدمات و محصولاتشان را به مردم ارائه دهند که این یکی از معایب این شغل است و فردی که در این صنعت فعالیت می­ کند، نمی تواند به اندازه کافی استراحت داشته باشد.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تمام چیزهایی که لازم است در مورد صنعت گلفروشی بدانید را برای شما بازگو کنیم. اشتغال در این حوزه با این که با چالش های زیادی رو به رو است، می تواند بسیار پرسود و موفق باشد. این شغل که توام با رایحه گل ها و گیاهان خوش بو است، با آرامش و زیبایی بسیاری نیز همراه است.

با چندین بازار گلفروشی در تهران آشنا شوید!

۷ بازديد

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به گل علاقه مندید یا با شغل دوست داشتی گلفروشی سر و کار دارید، بی شک دوست دارید که از بازار گلفروشی دیدن کنید. دیدن گل و بوییدن آن برای تمامی افراد خوشایند است و برای هدیه دادن با عنوان مناسبت ‌های مختلف بسیار خوشحال کننده است. با ما همراه باشید که با این بازارهای جذاب بیشتر آشنا شویم.

بازارهای گل طبیعی کدام ها هستند؟

بازار گل برای طرفداران گل و گیاه بهشت است. اگر شما نیز عاشق تنوع گیاهی هستید و دوست دارید این تفاوت‌های زیبا و رنگارنگ را در در یک محل ببینید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که دیدن از این بازارها را از دست ندهید که بتوانید این تنوع گیاهی را در کنار هم ببینید.

بازار گل محلاتی

یکی از محل هایی که می توانید از بازار گل آن دیدن کنید، بازار گل تهران محلاتی است. آدرس این بازار عبارت است از: تهران، بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، بازار گل  محلاتی. برای آسودگی خیال شما ما شماره تلفن بازار گل محلاتی به شماره 02133683270 را در اختیار شما قرار می‌‌ دهیم.سودگکی آسو.دگی

ساعت کاری بازار گل محلاتی شنبه تا پنج شنبه از 4:30 تا 11:30 و جمعه ها حدود ساعت 4:30 تا 14:30 است. تایم کاری بازار گل تهران محلاتی در روزهای جمعه به این دلیل بیشتر است که تعداد مراجعه کننده در این روز ها بیشتر از روزهای عادی است و شما می توانید به راحتی وقت خود را در روزهای جمعه به خرید گل با خیالی راحت اختصاص دهید.

دسترسی نیز به بازار گلفروشی محلاتی بسیار ساده است و بی‌شک یکی از راحت ترین راه ها برای شما استفاده از خودروی شخصی است. زیرا این بازار در کنار اتوبان محلاتی واقع در منطقه 14 تهران است و شما می‌توانید در کنار خانواده خود با آسودگی خاطر به این محل بروید و خرید خوبی داشته باشید.

گزینه بعدی استفاده از اتوبوس و مترو است که در ابتدای اتوبان محلاتی قرار دارند و شما می‌ توانید با پرداخت هزینه مناسبی در سریع ترین زمان ممکن به راحتی به بازار گل محلاتی برسید. همینطور استفاده از مترو نیز رفتن به این بازار جذاب را دو چندان راحت می کند.

برای رسیدن به بازار گل تهران محلاتی لازم است که شما خط 4 مترو یعنی ارم سبز- کلاهدوز را سوار شوید و بعد از اینکه از ایستگاه خارج شدید، با تاکسی ‌های بازار گل خود را به این بازار برسانید و از تنوع های زیبای موجود لذت ببرید.

در این بازار گل قدم بزنید، خرید کنید و لذت ببرید. حتی اگر شما خرید هم نکنید، قدم زدن در این بازار و تماشا کردن گل‌ ها حال شما را خوب می کند. در حقیقت این بازار گل مجموعه ای از فروشندگان مستقل است که به صورت جداگانه گل‌ و گیاهان خود را عرضه می کنند. در این بازار هر چیزی که برای گل و نگهداری از آن نیاز داشته باشید، موجود است. از وسیله گرفته تا انواع گلدان و خاک مناسب گیاهانتان.

فرقی ندارد گل زینتی بخواهید یا آپارتمانی، هر نوع گل و گلدونی برای شما به فاصله قدم به قدم موجود است. این بازار شلوغ و پر هیاهو است و بی‌ نظمی آن در میان زیبایی گل ها پنهان شده است و خواهید دید که این بی نظمی دلیلی بر زیبایی بازار است.

بسیاری از گلفروشی ‌ها و کسانی که کسب و کار فروش گل را به صورت آنلاین دارند یا حتی طرفداران گل می‌توانند برای خرید عمده به این بازار بیایند. زیرا اینجا تنوع زیادی هست و می‌توانند به قیمت عمده و ارزان تر از جاهای دیگر تهیه کنند.

یکی از دلایلی که این بازار به بهترین بازار گل موجود در شرق تهران تبدیل شده، این است که قیمت گل و گیاه در این مکان نسبت به جاهای دیگر ارزانتر به حساب می آید و نکته دیگر تنوع بینظیر آن است.

برای نمونه شما می‌توانید تنها با قدم زدن سر از چادر هایی در بیاورید که گیاهان خاص مثل پیچک و عشقه را نگهداری می‌کنند و حتی می‌توانید گیاهی مثل میخک ژاپنی که جادوگر دنیای گیاهان است و گفته می شود زمانی که گل می دهد، رایحه گل های صورتی آن هر کسی را جادو می کند را ببینید. همچنین می ‌توانید برای خرید انواع کاکتوس از فرفیون های گوشتی گرفته تا گیاهان سنگین را در این بازار ببینید.

برخی از بازدیدکننده ها می گویند قیمت گل در روزهای تعطیل و جمعه نسبت به روزهای دیگر گرانتر است، با این حال این قیمت‌ها از قیمت گلفروشی‌ های موجود در سطح شهر کمتر است. اگر در روزهای غیر تعطیل برای خرید گل مراجعه کنید، به شلوغی و ازدحام جمعیت نمی خورید و با قیمت مناسب تری خرید می کنید.

نکته ای که باید قبل از رفتن بدانید این است که بازار گل تهران محلاتی دو در دارد، یکی در اصلی به نام پایا گل است و دیگری در پشت بازار اصلی قرار دارد.

علاوه بر بازار گل محلاتی که بسیار مورد استقبال عموم است، چندین بازار گل طبیعی تهران نیز وجود دارد که می‌توانید برای خرید گل و گیاه و لذت بردن از این فضاها استفاده کنید.

سایر بازارهای گل تهران

در دیگر بازارهای گل طبیعی تهران شما می توانید گل را با قیمت مناسب تهیه کنید و برای خرید انواع وسیله مورد نیاز برای کاشت و نگهداری از گیاه دستتان باز است.

بازار گل طبیعی تهران عبارت هستند از: بازار گل خاوران، بازار گل بهشت زهرا، بازار گل شهید فکوری، بازار گل غرب تهران (آبشناسان)، بازار گل شهید بابایی، بازار گل شهید لشگری، بازار گل ولیعصر.

شما می‌توانید با توجه به شرایط خود و نزدیکی مسیرتان یکی از این بازار گل طبیعی تهران را برای خرید گل برای گلفروشی انتخاب کرده و لوازم، خاک و گلدون مورد استفاده خود را تهیه کنید. علاوه بر این بسیاری از این بازارهای گل طبیعی امکانات رفاهی مختلفی مانند پارکینگ، کارواش و کافه تریا را در اختیار بازدیدکننده ها قرار می دهند که از رفاه بیشتری برخوردار باشند.

همچنین می‌توانید برای راحتی بیشتر از سایت تولیدات استفاده کنید که با معرفی تولیدات کشور، بیشتر آشنا شوید و از قابلیت‌ های آن استفاده کنید.

کلام آخر

بازار گلفروشی تجارتی جذاب است که بسیار مورد علاقه افراد قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای اینکه گل را با قیمت مناسب و با تنوع بالا خریداری کنید، به بازار گل طبیعی تهران بروید. در این بازارها تنوع بسیار و قیمت‌ ها مناسب است و بهتر است که یک روز در هفته را به خرید گل اختصاص دهید و ترجیحا از رفتن به بازار گل در آخر هفته خودداری کنید، چون با شلوغی و ازدحام جمعیت رو به رو می‌شوید.

گل فروشی ارزان قیمت در تهران کدام هستند؟

۷ بازديد

این مقاله قصد دارد راجع به موضوع "گل فروشی" مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه دهد.

ممکن است شما به هم تازگی تصمیم گرفته باشید که به دلایل مختلفی به مرکز عرضه و توزیع گل مراجعه کنید؛ در این صورت به احتمال بسیار زیاد با این سوال مواجه خواهید شد که نزدیک ترین گل فروشی به شما کدام است؟

این مقاله قصد دارد تعدادی از مراکز عرضه و توزیع گل در تهران و انواع گل فروشی ارزان قیمت در تهران را معرفی کند. با ادامه این مقاله همراه شوید و آن را تا انتها مطالعه کنید.

گل فروشی ارزان قیمت و مناسب در تهران کدام است؟

در این بخش به تعدادی از مراکز عرضه و توزیع گل در تهران اشاره خواهد شد.

گلخانه و گل و گیاه حیدری مینی سیتی

گل خانه ها همواره می توانند بهترین مکانی باشند که برای خرید گل و گیاه دلخواه شما در نظر گرفته می شود. گل خانه و گل و گیاه حیدری در محله مینی سیتی تهران واقع شده است و یکی از این گل خانه ها است. این مرکز می تواند انواع و اقسام گیاهان را با گونه های متفاوت به افراد علاقه مند ارائه کند. اطمینان از سلامت کامل گل ها و گیاهان با خریدی مناسب از گل خانه حیدری امکان پذیر است.

 هوشنگ

اگر شما هم در جستجوی یک مرکز عرضه و توزیع گل خوب و مشهور در تهران هستید که گل آرایی، تشریفات، جشن ها و مجالس خودتان را انجام دهید، گل هوشنگ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این مرکز دارای طرفداران بسیاری در بین عروس ها و دامادها است.

به افرادی که در جستجوی شیک ترین، بهترین و جدیدترین دسته گل ها هستند که ماشین عروس خود را تزئین کنند نیز پیشنهاد می شود که بازدیدی از نمونه کارهای این مرکز داشته باشند. سبد گل های فانتزی، سبدهای تزئین شده میوه و شکلات به همراه انواع گل های زیبا در این مرکز موجود است. استشمام گل های خوش عطر و بو در نزدیکی این مرکز در خیابان آفریقا امکان پذیر است.

پوژان

این مرکز فضای بسیار خوبی دارد و با ورود به آن می توان لحظاتی خوش را تجربه کرد و گل های زیبای موجود در آن را تماشا کرد. این مرکز به داشتن گل های ارکیده معروف است؛ علاوه بر این، در این مرکز خاص و لاکچری می توان از طراحی های مدرن برای تزئینات نیز بهره گرفت.

این مرکز دارای کلکسیونی از ماشین های کلاسیک قدیمی است که یک بنز قرمز خوش رنگ نیز در بین آنها قابل مشاهده است. افراد علاقه مند می توانند برای کرایه این ماشین ها اقدام کنند که آنها را برای مراسم های عروسی خود گل آرایی کنند و از این طریق به جشن های خود، زیبایی چند برابر ببخشند. افرادی که سابقه خرید از این گل فروشی را داشته اند، اعتقاد دارند که این مرکز از گل های زیبا و ماندگاری برخوردار است و به همراه تزئینات مدرن و قیمت مناسب می تواند به عنوان انتخابی ایده آل مورد توجه قرار گیرد.

 خوشه

یکی از مراکز قدیمی و خوشنام در تهران که در زمینه عرضه و توزیع گل فعالیت داشته است، خوشه است. دسته گل های زیبای این مرکز دارای طرفداران بسیار زیادی است که در انجام تزئینات ماشین عروسی با مهارت و ظرافت ویژه ای عمل می کنند. این مرکز فضا و محیطی خاص و متفاوت دارد که به راحتی سبب جذب شدن افراد خواهد شد که به مشاهده گل های آن روی بیاورند.

گل های موجود در این گل فروشی، لطافت و زیبایی حیرت انگیزی دارند که سبب اشتیاق هر فردی به بازدید از این مرکز و خرید از آن خواهد شد. گل های زیبا و رنگارنگ این مرکز در انتظار افراد علاقه مند هستند. برای بازدید و خرید از آن باید به برج کوه نور مراجعه کنید. اطمینان حاصل کنید که انتخاب باکیفیتی خواهید داشت.

 زعیم

از بزرگ ترین، مجهز ترین و مدرن ترین مراکز عرضه و توزیع گل در تهران، زعیم است. تاسیس این گل فروشی به سال 1319 برمی گردد. روش های ابتدایی در آغاز و ابتدای فعالیت این مرکز در زمینه تولید گل و گیاه به کار گرفته شده است. بعد از مدت کوتاهی، فعالیت حرفه ای این مرکز در گل های شاخه ای در باغچه ای شروع شد و گسترش پیدا کرد. پیشرفت این مرکز تا جایی بود که پس از مدتی منجر به دایر شدن یک مرکز عرضه و توزیع گل بزرگ در مرکز شهر تهران شد. در حال حاضر این مرکز در دسته بزرگ ترین، مدرن ترین و همچنین قدیمی ترین ها در حیطه عرضه گل قرار می گیرد.

 بهرام

بهرام از گل فروشی های قدیمی تهران است که جایگاه مناسبی بین این مراکز دارد. این مرکز با داشتن تزئینات و گل آرایی های متنوع توانسته است از یکنواختی جلوگیری کند. به این ترتیب مشتریان آن نیز به صورت روزافزون افزایش پیدا می کنند.

تنوع بالا و جذابیت بی نظیر موجب جذب عروس خانم ها می شود که بتوانند از طراحی زیبا و متفاوت استفاده کنند. دسته گل های بی نظیر و زیبای عروس که در این مرکز موجود است، دارای زیبایی و چشم نوازی بسیار زیادی است که برای افراد بسیار لذت بخش خواهند بود.

کلاسیک

کلاسیک یک مرکز عرضه و توزیع گل است که طراحی های مدرن و جذابی دارد و می تواند یکی از بهترین ها در تهران باشد. این مرکز از گل های متنوع و خاصی برخوردار است که برای مراسم های عروسی و مهمانی بسیار مناسب خواهند بود.

تزئین ماشین عروس با دقت و به بهترین شکل انجام می شود. تزئینات جالب ارائه شده در این مرکز، بسیار دیدنی و جذاب است و می تواند سبب جذب افراد به سوی آن شود. توصیه می شود که با مراجعه به این مرکز عرضه و توزیع گل، ضمن بازدید از آن، نسبت به خرید در آن نیز اقدام کنید.

کلام آخر

این مقاله به موضوع "گل فروشی ارزان قیمت در تهران" پرداخته و مطالبی را در این مورد به مخاطبان خود ارائه کرده است. همچنین به برخی از بهترین های این حرفه جذاب هم اشاره شد که به راحتی می توانید کارهای مربوط به گل خود را به آنها بسپارید.

وب سایت تولیدات پل برقراری ارتباط با مجموعه تولیدات است. این مجموعه نوعی خدمات نرم افزاری به شمار می رود. تولیدات مرجع معتبری است که به معرفی تولیدی ها و مشاغل کشور می پردازد.

بهترین گل فروشی غرب تهران را بیابید

۶ بازديد

این مقاله قصد دارد راجع به موضوع "گل فروشی" مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه دهد.

محتوای مقاله به فهرستی از مراکز عرضه و توزیع گل مشهور در غرب تهران اشاره خواهد کرد. می توان گفت مخاطب این مقاله افرادی محسوب می شوند که در جستجوی چنین مراکزی در سعادت آباد، صادقیه، شهرک غرب، پونک، گیشا، ستارخان، بلوار فردوس، جنت آباد و شهر زیبا هستند. این موضوع برای عروس ها و دامادها اهمیت بیشتری خواهد داشت. با این مقاله همراه شوید و آن را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین گل فروشی غرب تهران کدام است؟

در این بخش به تعدادی از گل فروشی های غرب تهران اشاره خواهد شد:
سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، گلستان البرز.

مرزداران: بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مرزداران، نرسیده به آریافر، سوپر گل مرزداران.
بلوار دریا: سعادت آباد، بلوار دریا، بین چهار راه مطهری و شفق، سوپر گل پالرمو.
شهرک غرب: شهرک غرب، پونک باختری بلوار درختی، گلسرای غرب.
شهرآرا: شهرآرا، روبروی اداره گذرنامه، گلستان مریم.
اشرفی اصفهانی: اشرفی اصفهانی، تقاطع باغ فیض، گل صبا.
محمد علی جناح: محمدعلی جناح، ابتدای شهید گلاب، گل تماشا.

بلوار پاک نژاد: سعادت آباد، بلوار پاک نژاد، بلوار پیام، سینا گل.
بلوار سرو: سعادت آباد، بلوار سرو غربی، گل باختر.
بلوار اشرفی اصفهانی: بلوار اشرفی اصفهانی، نبش خیابان شالی، گل امیر.

بلوار فرحزادی: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، نرسیده به پل یادگار، گل ایده.
میدان شهرداری: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خ شهرداری شمالی، گل شریفی.

سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج سرو شرقی، گل لیندا.
ستارخان: ستارخان، روبروی برق آلستوم، گل محمدی.

آریا شهر: آریا شهر، فلکه اول، خیابان گلنار جنوبی، نبش کوچه اسدی، گل ارغوان.
شادمان: کلبه گل در خیابان شادمان.
محدوده خیابان شادمان: خیابان شادمان، گل رضا.

گیشا: گیشا، خیابان ناظریان قمی، گل گلفام.

ستارخان: ستارخان، خ حبیب الهی، جنب کوچه نهم، گل اسپرینگ.
 کوی نصر: ابتدای کوی نصر، گلستان چمن.
 گیشا: گیشا، خیابان فروزان فر، گل یوکا.

شهرک غرب: شهرک غربف، گل پالیز.
ستارخان: خیابان ستارخان، خیابان شادمان، گل فلورانس.

ستارخان: ستارخان، نرسیده به پل تاج، گل الیزه.
شهرآرا: خیابان شهرآرا ، نرسیده به خیابان آبشوری، گل محمدی.
شهرآرا: خیابان شهرآرا، خیابان پاتریس، گل کاتلیا.

گیشا: گیشا، نبش خ پانزدهم، گل نصر.
ستارخان: ستارخان، روبروی نیایش، گل موسوی.
مرزداران: مرزداران، جنب شیرینی فروشی ماه بانو، گل واندا.

مجموعه دوم گل فروشی های غرب تهران

خیابان حبیب الهی: ستارخان، حبیب الهی تقاطع یکم دریان نو، گل آریا.
سمت شهرک غرب: شهرک غرب بلوار دریا روبروی پارک دلاوران، ابتدای خیابان گلها، گل دریا.
خیابان پاتریس: بالاتر از خیابان پاتریس، گلستان نگین.

محدوده شهرک غرب: شهرک غرب، بلوار دریا بین فرحزادی و پاک نژاد، وایت ارکید.
سمت بلوار فرحزادی: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دریا، نبش سعدی، گلستان آسیا.
خیابان نصرت: ستارخان شادمان نرسیده به نصرت، گل کلاسیک.

خیابان دریان نو: نیایش، نرسیده به شهر آرا، گل آریا.
فلکه دوم صادقیه: آیریس در آریاشهر، بالاتر از فلکه اول، خیابان گلناز شمالی، گل آیریس.
 غرب تهران: خیابان شهر آرا، خیابان آرش مهر بلوار شرقی، گل هلند.
خیابان علامه جنوبی: سعادت آباد، پل مدیریت، خ علامه جنوبی، گل واندا.

میدان صنعت: میدان صنعت، بلوار فرحزادی، مقابل میلاد نور، گل میلاد.
میدان توحید: میدان توحید، ابتدای ستارخان، گل توحید.

آیت الله کاشانی: خیابان آیت اله کاشانی غرب، بعد از سه راه جنت آباد، گل آسیا.
جنت آباد شمالی: جنت آباد شمالی، بالاتر از ایرانپارس، مابین بهارستان 16 و 18، گلسرای رنگارنگ.
 خیابان پیامبر: اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی خ گلدشت (حاجی زاده)، گلستان آیلین.

بلوار فردوس: بلوار فردوس شرق، بین ابراهیمی و علی حسینی، گل سفیر سبز.
میدان نور: آیت الله کاشانی، تقاطع ستاری، ضلع جنوب غربی میدان نور، گل مینیاتور.

بلوار اباذر: آیت اله کاشانی، بلوار اباذر، نبش فهیمی، گل کریستال.
پونک: پونک، بلوار میرزابابایی، ابتدای خ ایران زمین شمالی، گل رزلند.

جنت آباد جنوبی: آیت الله کاشانی، بعد از ستاری، بین شاهین و جنت آباد، گل آلسترومریا.

آریا شهر: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از خیابان ولیعصر، گلسرای میلاد.

مجموعه سوم گل فروشی های غرب

محله شهران: شهران بین فلکه اول و دوم نبش 12 متری اول، گل نیستان.

شهران: شهران، فلکه دوم، ابتدای 12 متری اول، آوای گل.

خیابان اشرفی اصفهانی: فلکه دوم صادقیه، بلوار اشرفی اصفهانی، گل امیر.

ایرانپارس: اتوبان همت، جنت آباد شمالی، نرسیده به ایرانپارس، گل لیندا.

سردار جنگل: اتوبان همت، خیابان سردار جنگل، پایین تر از تقاطع گلستان، گل وندا.

جنت آباد: جنت آباد جنوبی، روبروی سمرقند، گل شادی.

پونک: همت، پونک، خیابان سردار جنگل، خیابان گل تپه، گل ترنج.

اتوبان حکیم غرب: اتوبان حکیم غرب خ پیامبر مرکزی، گل مروارید.

محدوده غرب تهران: بلوار کاشانی، خ شاهین جنوبی، نبش پیامبر غربی، گل شبنم.

محله بلوار فردوس: بلوار فردوس شرق، بین چهار راه مخابرات، گل کاملیا.

دهکده المپیک: دهکده المپیک، بالاتر از پمپ بنزین، گل سادات.

مجموعه چهارم گل فروشی های غرب تهران

شهر زیبا: شهر زیبا، به سمت شهران، روبروی بلوک 9، گلپر.
بلوار تعاون شهر زیبا: شهر زیبا، بلوار تعاون، بالاتر از خ فرساد شرقی، مرکز عرضه و توزیع گل " قصر سبز".
جنت آباد: جنت آباد جنوبی، خیابان لاله شرقی، گل لیندا.

پونک: پونک، بلوار عدل جنوبی، نبش خ علی قلی نژاد، گل نارنج.

شهران: شهران، پایین تر از فلکه اول، نبش ک عباسی، گل امیر.

کوهسار: شهران، بلوار کوهسار، گل زارع.

اتوبان ستاری: جنت آباد جنوبی، 35 متری لاله شرقی، گل بهاره.

اشرفی اصفهانی: بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، گل کاملیا.

جنت آباد شمالی: جنت آباد شمالی، بالاتر از همت، گل مینا.

شمال غرب تهران: جنت آباد شمالی، بالاتر از ایرانپارس، جنب شیرینی رنگارنگ، گل رنگارنگ.

جنت آباد: جنت آباد، چهار راه ایرانپارس بازار بزرگ جنت، گل میثم.

شهرک اکباتان: نمایشگاه دائمی گل و گیاه نیروانا.

اتوبان چمران: چمران جنوب هتل پارسیان اوین، گل ماهان.

خیابان آذربایجان: خیابان آذربایجان، نرسیده به کوچه آشتیان، گل مجید.

شهرک غرب: شهرک غرب، بلوار دریا، مطهری شمالی، کوچه گل آذین، گل رز.

بلوار دریا سعادت آباد: سعادت آباد، بلوار دریا، نبش صرافهای جنوبی، گل پارمیس.

میدان سرو: سعادت آباد، بین میدان سرو و بوستان، نبش کوچه آریا، گل سفیر.

کلام آخر

این مقاله به موضوع "گل فروشی غرب تهران" پرداخته و مطالبی را در این زمینه به مخاطبان خود ارائه داده است. در این مقاله آدرس های مورد نظر مرکز گل خود را در هر ناحیه از تهران که بخواهید می توانید بیابید.

تولیدات نوعی خدمات نرم افزاری است که به صورت تحت وب کار می کنند. این وب سایت قابلیت های زیادی دارد. به وجود آوردن یک مجموعه جامع و معتبر برای معرفی تولیدی های کشور از قابلیت های تولیدات است. به این وب سایت مراجعه کنید که در مورد نحوه عملکرد آن بیشتر بدانید.

گل فروشی های تهران را به راحتی بشناسید

۷ بازديد

این مقاله قصد دارد راجع به موضوع "گل فروشی های تهران " مطالبی را به افراد علاقه مند ارائه دهد.

خرید گل برای عزیزان بسیار زیبا است و افراد بسیار زیادی تمایل دارند که این حس زیبا را به عزیزانشان هدیه دهند. بعید به نظر برسد که فردی از تماشای گل ها احساس خوبی نکند و آنها را دوست نداشته باشد.

اکثر افراد نسبت به تهیه گل های مناسبتی، باکس گل، دسته گل، جام گل، سبد گل و تزئینات ماشین عروس و غیره اقدام می کنند؛ به همین علت است که انتخاب بهترین مرکز عرضه و توزیع گل و همچنین مراجعه به آن برای آنها حائز اهمیت است.

اگر شما هم ساکن غرب تهران باشید و به تازگی تصمیم گرفته باشید که به یک مرکز عرضه و توزیع گل مراجعه کنید، به احتمال زیاد با این سوال مواجه خواهید شد که گل فروشی نزدیک من در غرب تهران کجا است؟

تلاش این مقاله این است که بهترین گل فروشی های تهران را معرفی کند. با این مقاله همراه شوید و ادامه آن را مطالعه کنید.

گل فروشی های غرب تهران در کجا قرار گرفته است؟

در این بخش به تعدادی از مراکز عرضه و توزیع گل در غرب استان تهران اشاره خواهد شد.

مجموعه اول مراکز عرضه و توزیع گل در غرب تهران

شهر آرا: خیابان شهرآرا، نرسیده به اداره گذرنامه، مرکز عرضه و توزیع "گل مینو".
بلوار فرحزادی: بلوار فرحزادی، بالاتر از خیابان دادمان، نبش ناخدا محتاج، مرکز عرضه و توزیع" گل شقایق".

ستارخان: خیابان ستارخان خیابان نیایش خیابان منصوری، مرکز عرضه و توزیع گل "گلریزان".
علامه جنوبی: سعادت آباد، ابتدای خیابان علامه جنوبی، مرکز عرضه و توزیع "گل وندا".
محدوده شهرک غرب: شهرک قدس (غرب)، فاز ۱، خیابان ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مرکز عرضه و توزیع "ایران گل".

فلکه اول صادقیه: فلکه اول صادقیه، خیابان گلناز شمالی، مرکز عرضه  و توزیع گل "گل سویل".
بزرگراه جناح: بزرگراه جناح، فلکه دوم صادقیه، نبش خیابان 19، مرکز عرضه و توزیع گل لیلیوم.
خیابان آزادی: خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به خیابان نصرت، مرکز عرضه و توزیع گل آزالیا.

صادقیه: فلکه اول صادقیه، بلوار شهدای صادقیه، پاساژ ولیعصر، واحد 4، مرکز عرضه و توزیع گل سی گل.
خیابان بهبود: خیابان آزادی، خیابان بهبودی، سوپر گل مادر، مرکز عرضه و توزیع گل مادر.
خیابان باقرخان: خیابان ستارخان، خیابان باقرخان، پلاک 73، مرکز عرضه و توزیع گل فرزانه.
محدوده غرب: خیابان ستارخان، خیابان یکم دریان نو، مجتمع تجاری مفید، مرکز عرضه و توزیع گل با عنوان گل یاس.

مجموعه دوم مراکز توزیع و عرضه گل در غرب تهران

محدوده غرب: خیابان ستارخان، خیابان بهبودی، پلاک 343، مرکز عرضه و توزیع گل کنتیا.
محدوده غرب: خیابان ستارخان، روبروی خیابان نیایش پلاک ٣۶٨، مرکز عرضه و توزیع گل سیلن.
بازار گل و گیاه ستارخان: خیابان ستارخان، خیابان حاجی پور امیر، زیر پل ستارخان.

آریا شهر: اتوبان اشرفی، بعد از اتوبان جلال ال احمد، پلاک ٨٣، مرکز عرضه و توزیع گل سروینا.

گیشا: خیابان گیشا، بین خیابان 23 و علیایی، پلاک ٣١٠، مرکز عرضه و توزیع گل ونوس.
محدوده سعادت آباد: سعادت آباد، خیابان علامه طباطبایی جنوبی، مرکز عرضه و توزیع گل رژمیا.

دهکده المپیک: میدان المپیک، پشت مسجد جامع المهدی، بن بست ایرانیان، مرکز عرضه و توزیع گل ملیکا.
بلوار آیت الله کاشانی: بلوار آیت الله کاشانی، نبش سازمان برنامه، مرکز عرضه و توزیع گل به نام گل سنگ.
شهرک آزمایش: شهرک آزمایش، خیابان سرهنگ اطاعتی، مرکز عرضه و توزیع گل روناک.

منطقه 5: بزرگراه کاشانی، بعد از خیابان کیهان، مرکز عرضه و توزیع گل گلدشت زیبا.
تهرانسر: تهرانسر، چهارراه صدف، روبروی تالار صدف، مرکز عرضه و توزیع گل " گلستان خاطره".

مجموعه سوم گل فروشی های غرب تهران

رودکی (سلسبیل): رودکی (سلسبیل) شمالی، بعد از خیابان نیایش شرقی، مرکز عرضه و توزیع گل "رز مریم".
محدوده آریاشهر: ستارخان، بین فلکه اول و چهارراه خسرو، مرکز عرضه و توزیع گل وانلی.
یوسف آباد: سید جمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، تقاطع خیابان فتحی شقاقی، مرکز عرضه و توزیع گل "هلند".
مرزداران: مرزداران، نرسیده به بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان ناهید.

منطقه 22: شهرک راه آهن، بلوار گل ها، نبش بنفشه ششم، مرکز عرضه و توزیع گل بنفشه.
شهرک راه آهن: شهرک راه آهن، بلوار امیرکبیر، روبروی سوپر یاشار، مرکز عرضه و توزیع گل امام رضا.
سردار جنگل: سردار جنگل، نبش کوچه عزیزی، پلاک ۷، مرکز عرضه و توزیع گل پینک ارکیده.

دریان نو: ستارخان، خیابان یکم دریان نو، مجتمع مفید، طبقه همکف، مرکز عرضه و توزیع گل "گل یاس".
خیابان شادمان: شادمهر (شادمان)، نرسیده به خیابان ستارخان، مرکز عرضه و توزیع گل آریسا.

خیابان استاد معین: بلوار استاد معین، پلاک ۱۲۳، مرکز عرضه و توزیع گل "معین".
خیابان نصرت: نصرت، نرسیده به خیابان جمالزاده شمالی، مرکز عرضه و توزیع گل " ونوس".
امیر آباد: کارگر شمالی (امیرآباد)، نرسیده به میدان انقلاب، مرکز عرضه و توزیع گل "میثاق".
پونک باختری: بلوار فرحزادی، خیابان پونک باختری، جنب پل یادگار امام، مرکز عرضه و توزیع گل " کامران".
خیابان جیحون: جیحون، بین خیابان امام خمینی و مالک اشتر، مرکز عرضه و توزیع گل "صدف سبز".
ابوذر (فلاح): ابوذر (فلاح)، نبش کوچه دائمی، مرکز عرضه و توزیع گل "لادن".

کلام آخر

این مقاله به موضوع "گل فروشی" پرداخته و مطالبی را در این زمینه به مخاطبان خود ارائه داده است. همچنین به تعدادی آدرس از مراکز گل در تهران نیز اشاره کردیم که یافتن این مراکز برای شما آسان تر شود.

وب سایت تولیدات به خدمات تولیدات مربوط است. تولیدات، نوعی خدمات نرم افزاری است که کارکردی تحت وب دارد. این وب سایت قابلیت های بسیار زیادی دارد؛ به گونه ای که مجموعه ای جامع و معتبر را ایجاد کرده است. این مجموعه قابلیت معرفی تولیدی ها و مشاغل کشور را دارد.

در مورد بازار گلفروشی چه می دانید؟

۷ بازديد

بی شک برای هر کسی دیدن و استشمام رایحه خوش گل ها بسیار دلپذیر است. به همین خاطر است که کادو دادن گل به هر کسی سبب خوشنودی و رضایت طرف مقابل می شود. گلفروشی تجارتی جذاب و زیبا است. این صنف باید در مورد نگهداری از گل ها اطلاعات کافی داشته باشد و بداند که گل های خود را از چه بازارهایی تهیه کند که برای کسب و کارشان به صرفه تر باشد.

در این مقاله سعی داریم در مورد بازارهای گل برای شما صحبت کنیم، پس با ما و سایت تولیدات همراه باشید. شاید در آینده ای نه چندان دور به خرید گل نیاز پیدا کردید.

بازارهای گلفروشی به چه صورت هستند؟

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید برای مناسبت های مختلف گل تهیه کنید، به خصوص اگر در مورد دسته گل برای خواستگاری و ماشین عروس باشد، قضیه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. یکی از بهترین مکان‌ هایی که می توانید برای خرید گل مراجعه کنید، بازار گل جنوب تهران است.

به صورت کلی خرید گل از بازار گل بسیار به صرفه تر است، زیرا شما می‌ توانید گل را با قیمتی ارزان تر از گلفروشی های سطح شهر تهیه کنید. بنابراین ما به شما بازار گل را پیشنهاد می کنیم. البته باید حواستان به قیمت دلار باشد که به اسم ارزانی بازار گل به شما گران ندهند.

نکته بعدی این است که در این بازارها شما قادر خواهید بود که تنوع بسیار زیادی از انواع گل ها را به صورت یک جا ببینید و لذت ببرید. حتی اگر قصد خرید هم ندارید، دیدن این حجم از گل بسیار روحیه بخش است و هر کسی را سر ذوق می آورد.

یکی دیگر از این بازارهای گل،  بازار گل بابایی است. تنوع گیاهان در این بازار گل به شدت بالا است و هر نوع گیاه آپارتمانی که بخواهید را می توانید در آن پیدا کنید. نکته قابل توجه این جا است که شما هر تعداد گل شاخه ای که بخواهید را می توانید خریداری کنید و دیگر بر خلاف گلفروشی های سطح شهر محدودیت وجود ندارد.

در این بازار غرفه های بزرگ و پر تعداد برای گل های شاخه‌ ای و آپارتمانی در نظر گرفته شده است. حتی اگر شما از گلدان گل خریداری شده خود رضایت ندارید، می توانید به غرفه های گلدان فروشی مراجعه کنید. خواهید دید انواع گلدان اعم از سفالی، سرامیکی و غیره موجود است.

تنوع در کنار قیمت مناسب سهم کسانی هست که به بازار گل جنوب تهران قدم می گذارند. شاید برای شما هم سوال باشد که بازار گل بابایی کجاست؟ آدرس بازار گل به این صورت است: اتوبان شهید بابایی شرق به غرب، بعد از خروجی لشگرک (لواسان)، حدود یک کیلومتر یعنی دو دقیقه جلوتر، بازار گل یاس.

البته دوستانی که از سمت غرب اتوبان بابایی به سمت شرق می آیند، می توانند با دیدن تابلوی خروجی لشگرک لواسان روی پل بروند و بلافاصله به سمت خروجی بابایی شرق مسیر خود را تغییر دهند که به درستی حرکت کنند. همچنین برای راحتی کار نیز می‌ توانید از برنامه مسیریاب نیز استفاده کنید.

یکی از مزیت هایی که بازار گل بابایی بر دیگر بازارهای گل تهران دارد، در مورد ساعت کاری آن است. ساعت کاری این بازار از 8 صبح تا 8 شب است و افراد را قادر می سازد که با هر دغدغه ای حتی اگر کارمند باشند و نتوانند که صبح زود به بازار گل بروند، بعد از اتمام کارشان بتوانند از آنجا خرید کنند.

شهرداری تهران نیز در مواقعی از سال برای نمونه نزدیک فصل بهار چندین نهال به این بازار گل می دهد و اگر شما زرنگ باشید و سری به بازار گلفروشی بابایی بزنید، می توانید علاوه بر خرید گل که انجام داده اید، نهال خوبی نیز دریافت کنید.

از مزایای دیگر این بازار گل باید گفت که جای پارک مناسبی برای آنجا در نظر گرفته شده است و دیگر افراد دغدغه پارکینگ را نخواهند داشت. شاید بتوان گفت تنها نکته منفی این بازار گل بد مسیر بودن آن است.

به صورت کلی با وجود وضعیت زندگی آپارتمانی و شرایط نورگیر ساختمان ها، بهتر است که خودمان سبب حال خوب خود شویم و یکی از ساده ترین کارهایی که می توانیم انجام دهیم، خرید چند شاخه گل برای خانه یا خرید گل آپارتمانی باشد. شاید با دیدن گلفروشی های سطح شهر به این فکر کنید که خرید گل با این اوضاع اقتصادی که همه از آن با خبر هستیم، جور در نمی آید، اما خرید از بازار گل این کار را برای شما راحت تر می  کند.

یکی از جاهایی که می توانید گل را با قیمت مناسب و تنوع زیاد آن بخرید، بازار گلفروشی جنوب تهران است. در ادامه مقاله قصد داریم که چند مورد از بازارهای گل تهران را به همراه آدرس به شما معرفی کنیم که عبارت هستند از:

  • بازار گل محلاتی: اتوبان امام علی به سمت جنوب، وارد اتوبان محلاتی شرق، خیابان نبرد جنوبی، اولین چهار راه سمت راست. ساعت کاری از 7 صبح تا 13 است.
  • بازار گل خاوران یا امام رضا: تهران، اتوبان امام رضا(ع)، ضلع جنوب و غرب شهرک صنفی و صنعتی خاوران. ساعت کاری این بازار از 3:30 صبح تا 11 است.
  • بازار گل بهشت زهرا: اتوبان بهشت زهرا بعد از صالح آباد از ساعت 8 صبح تا 17 همچنین می توانید باری خرید تاج گل برای ترحیم از طریق آنلاین اقدام کنید.
  • بازار گل غرب تهران یا آبشناسان: در انتهای اتوبان ستاری دوم و دومین خروجی دور برگردان قرار دارد. ورودی این بازار در کنار پمپ بنزین آبشناسان است. ساعت کاری این بازار از 9 صبح تا 20 است.

به این صورت شما می توانید هر روز از هفته به بازار گل مراجعه کرده و خرید کنید، چون این بازارها در روزهای تعطیل نیز باز هستند. تنها بدانید که ازدحام جمعیت و شلوغی در روزهای تعطیل بیشتر است و ممکن است که گل را گران تر به شما بفروشند، با این حال قیمت آن از گلفروشی های سطح شهر ارزان تر است.

کلام آخر

یکی از جذاب ترین شغل های دنیا گلفروشی است و افراد می توانند برای تهیه گل مورد نیاز خود سری به بازار گلفروشی جنوب تهران بزنند که هم بتوانند گل را با قیمت ارزان تر دریافت کنند و هم تنوع بینظیر آن را ببینند. در کنار این موارد می توانید از سایت تولیدات نیز راهنمایی بگیرید.

گل فروشی های تهران را چگونه پیدا کنیم؟

۶ بازديد

این مقاله تصمیم گرفته است که مطالبی را در مورد "گل فروشی" به افراد علاقه مند ارائه دهد. اما پیش از آن بهتر است به اهمیت و ضرورت این موضوع اشاره مختصری شود.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به یک مهمانی دعوت شده اید که برایش هیچ برنامه ریزی انجام نداده اید. در این موقعیت تصمیم خواهید گرفت که دسته گلی یا گیاهی آپارتمانی را به عنوان هدیه در نظر بگیرید و به همراه خود ببرید. با توجه به محدودیت زمانی در چنین مواقعی به احتمال بسیار زیاد این سوال برای هر فردی پیش خواهد آمد که نزدیک ترین گل فروشی های اطراف من کدام است؟

برای راحت تر شدن کار شما در این مواقع در این مقاله تلاش شده است که به تعدادی از بهترین و معروف ترین مراکز عرضه و توزیع گل در استان تهران به همراه آدرس هر کدام اشاره شود؛ به این ترتیب افراد می توانند در کوتاه ترین مدت زمان ممکن، نسبت به تهیه دسته گل مورد نظر خود اقدام کنند.

برخی از این مراکز، این امکان را برای افراد به وجود آورده اند که بعد از سفارش گل ها، آن را درب منزل تحویل بگیرند. با این مقاله همراه شوید و آن را تا انتها مطالعه کنید که با برخی از بهترین گل فروشی های تهران آشنا شوید.

10 گل فروشی حرفه ای در تهران کدام است و هر کدام دارای چه ویژگی هایی است؟

گل ها دارای نقشی بسیار مهم در زندگی انسان های امروزی هستند. مواردی مانند ابراز علاقه به افراد نزدیکمان، تزئینات در مراسم های مختلف، زیباتر کردن منزل و محیط کار و سایر موارد از کاربردهای گل ها در زندگی امروزی هستند که برای اکثر افراد نیز حائز اهمیت است.

اگر شما تمایل به استفاده از گل ها در محیط کار و زندگی خود دارید، باید با تعدادی از مراکز عرضه و توزیع گل در استان تهران آشنا شوید. ادامه این مقاله را از دست ندهید، زیرا قصد دارد به برخی از این مراکز اشاره کند.

در این بخش به تعدادی از مراکز عرضه و توزیع گل در تهران اشاره خواهد شد.

رضوان

مرکز رضوان را می توان از لاکچری ترین مراکز توزیع و عرضه گل در تهران معرفی کرد. رضوان را می توان از شیک ترین های این حرفه دانست. این مرکز بر این موضوع تمرکز کرده است که خدمات کرایه ماشین های عروسی را بر خدمات خود بیفزاید که بتواند در این زمینه با رقبای خود رقابت کند. این مرکز انتخاب بسیار مناسبی در زمینه خودروها انجام می دهد و توانسته است از این طریق به افزایش مشتریان خود کمک کند.

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، بین کاوه و قیطریه.

آدرس: بلوار کشاورز، تقاطع خیابان فلسطین، گل رضوان.

زعیم

این مرکز را می توان از بزرگ ترین ها و قدیمی ترین های گل فروشی معرفی کرد. این مرکز خدمات ویژه ای را به لیست خدمات خود افزوده و به همین علت شهرت بسیار خوبی پیدا کرده است. علاوه بر خرید گل، مواردی مانند تزئین ماشین عروس، چیدمان سفره عروس، گل آرایی و طراحی فضای سبز نیز در این گلسرا برای مشتریان امکان پذیر است. شهرت گلسرای زعیم را می توان به سلیقه کارکنان و مدیریت مطلوب وابسته دانست.

آدرس: تهران، میدان پاستور، شماره 1، گل های زعیم.

گل فروشی بهرام

آدرس: تهران، منطقه 3، آفریقا (جردن)، نرسیده به چهار راه جهان کودک، نبش کوچه کمان، پلاک ۲5.

پالیز

تهران، منطقه ۰۲، شهرک قدس (غرب)، فاز ۱، خیابان ایران زمین، مرکز تجاری گلستان، واحد ۱۱۶.

شرکت گل چمن آریا

تهران، منطقه ۰۱، مقدس اردبیلی (زعفرانیه)، جنب اداره ثبت احوال، کوچه شادیانه، پلاک ۴۸.

خدمات: گل خانه و پرورش گل / فروش گل / احداث فضای سبز.

خانه گل

تهران، منطقه ۰۱، باهنر (نیاوران)، خ. آقایی، روبروی فروشگاه شهروند، پلاک ۹، واحد ۸.

خدمات: فروش گل / تجارت اینترنتی.

بن سای

تهران، منطقه ۰۳، بزرگراه آفریقا، نرسیده به پل میرداماد، بن بست آرین.

خدمات: فروش گل.

گلزار آکمیا

تهران، منطقه ۰۴، تهرانپارس، فلکه دوم، خیابان جشنواره، جنب مسجد اباعبداله، پلاک ۲۱۳.

خدمات: فروش گل / خنچه عقد و گل آرایی.

گل ایده

تهران، منطقه ۰۲، شهرک قدس (غرب)، بلوار دادمان، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۸۵.

گلباران  شعبه ۲

تهران، منطقه ۰۶، میرزایی شیرازی، بین کوچه کامکار و سیزدهم، پلاک ۹۷.

کلام آخر

این مقاله به موضوع "گل فروشی" پرداخته و مطالبی را در این زمینه به مخاطبان خود ارائه کرده است.

در حال حاضر خرید گل به صورت حضوری و همچنین آنلاین با مزایایی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در نتیجه انتخابی درست اندکی دشوار به نظر می رسد. در همین راستا به ارائه اطلاعاتی در مورد برخی از گل فروشی های استان تهران پرداخته شده است که انتخاب در این زمینه برای شما آسان شود.

وب سایت تولیدات را می توان نوعی خدمات نرم افزاری به شمار آورد که مرجعی معتبر است که تولیدی های کشور را معرفی کند. امکان عضو شدن تولید کنندگان، ارائه دهندگان خدمات مختلف و صنایع گوناگون در این وب سایت وجود دارد و باید مدارکی را ارائه دهند که ثبت نام خود را تثبیت کنند. این سایت کمک زیادی به مشاغل تازه کار می کند.

ناگفته های کسب و کار گل فروشی

۸ بازديد

گل ها زیباترین و خوش بوترین نعمت های خداوند هستند که طراوت و شادابی را به ما هدیه می دهند. یکی از زیباترین مشاغل جهان، گل فروشی است. تصور کنید روز خود را در میان گل های رنگارنگ که عطر آن ها شما را در بهشت خود غرق می کند، شروع کنید.

این بهشت جاویدان یکی از بهترین و زیباترین مکان ها برای کار کردن است. اگر شما هم عاشق گل ها و گیاهان بسیار دلبر هستید، حتما شغل با گل ها را انتخاب کنید. ما در این مقاله قصد داریم راجع این صنعت زیبا و رنگارنگ صحبت کنیم و شما را وارد بهشت گل ها کنیم، با ما در این مقاله رنگارنگ زیبا همراه باشید.

شناخت اولیه راجع گل فروشی

در قدم اول برای اینکه وارد دنیای گل ها شوید، باید عواطف خود را در ارتباط با گل ها و طبیعت بررسی کنید که آیا به این فضای زیبا علاقمند هستید یا خیر؟ در درجه دو خلاقیت در این صنعت بسیار مهم است، چرا که هم درآمد خوب و هم لذت کار کردن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از این رو اگر خواستید وارد این کسب و کار بی نظیر شوید، خلاقیت خود را حتما پرورش دهید که همیشه باید با شما همراه باشد. راه دیگری که درآمد شما را افزایش می‌ دهد و شما را به موفقیت نزدیک تر می کند، مشتری مداری است.

اگر شما بتوانید گفت و گو و ارتباط خود را با مشتریان تقویت کنید، به مراتب درآمد خود را افزایش خواهید داد. وقتی مشتری رفتار، منش و منصف بودن شما را می‌ بیند، تصمیم می گیرد هر باری که قصد خرید گل را دارد، پیش شما بیاید و از شما گل را خریداری کند. از این رو روند افزایش درآمد شما رو به بالا قرار می گیرد.

یادگیری گل آرایی

برای اینکه وارد این صنعت شوید، لازم دارید که گل آرایی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید، چرا که گل آرایی بخش بزرگی از این کسب و کار است. شما باید سبک گل آرایی های مختلف را به خوبی فرا گیرید که در زمان مناسبت های متفاوت بهترین گل آرایی را به ارمغان آورید.

به یاد داشته باشید که باید از تجربه پیران این صنعت به خوبی استفاده کنید که بتوانید گل های با کیفیتی را انتخاب کرده و با گل آرایی، زیبایی و شکوه گل ها را چند برابر کنید. با این کار شما مشتریان و درآمد کاری خود و همچنین لذت کار کردن را در خود افزایش خواهید داد. برای یادگیری گل آرایی می توانید کارگاه های متفاوت آموزشی را امتحان کنید.

در این کارگاه ها شما گل آرایی را با گل های متفاوت، متنوع و باکیفیت یاد خواهید گرفت. همین امر شما را در گل فروشی فوق العاده و پر درآمد، کمک می کند.

یکی دیگر از مسائل مهم در گل آرایی، شناختن مفاهیم گل ها و رنگ های آن ها است. شما باید یاد بگیرید که چه نوع گلی انتخاب کنید و با در نظر گرفتن رنگ های آن ها گل آرایی را انجام دهید.

در توصیه آخر این بخش، به یاد داشته باشید که اگر می خواهید در این کسب و کار همیشه پر درآمد باشید، باید به طور مداوم اطلاعات و سبک های گل آرایی خود را بروز کنید که در نهایت مشتری با سلایق متفاوت را جذب کنید.

نکات مهم در ارتباط با کسب و کار گل فروشی

برای این که کسب و کاری را شروع کنید، نیاز دارید که یک سری مسائل را یاد بگیرید. به عنوان مثال شما باید راجع به مفاهیم فروش، ارتباط و طرز صحبت کردن با مشتری مطالعه کنید و از دانشی که بدست آورده‌اید، به خوبی در کارتان استفاده کنید.

حتما از افراد با تجربه در این کار کمک بخواهید که سختی ها و راه هایی که باید در این مسیر طی کنید را برای شما توضیح دهند. مناسبت هایی مانند روز مادر، روز معلم، روز پدر و بسیاری دیگر را جدی بگیرید و حتما برنامه‌ ای برای این مناسبت ها داشته باشید.

به عنوان مثال ساعت کاری خود را افزایش دهید یا گل آرایی خاصی را داشته باشید که در این مسیر علاوه بر خدمات خوب به مشتریان، درآمد خوبی نیز داشته باشید. حتما نیازهای مشتریان را شناسایی کنید، این امر به شما کمک می کند که چه گل هایی را برای مغازه خود انتخاب کنید یا چه نوع گل آرایی را انجام دهید.

مورد دیگری که باید توجه داشته باشید، دکور مغازه است. سعی کنید بهترین گل آرایی های خود را در دکور قرار دهید که مشتریان بیشتری را جذب کند.

شما برای این که بتوانید خدمات خوبی را ارائه دهید، نیاز دارید که مغازه خود را مجهز کنید. از این رو حتما تجهیزات مناسب را برای مغازه و گل آرایی خود تهیه کنید.

بازار گل تهران کجاست؟

بسیاری از ما قصد داریم که کسب و کار گل فروشی را شروع کنیم. از این رو باید بازارهای گل تهران را بشناسیم. در این بخش قصد داریم که چند مورد از بازارهای گل تهران را به شما معرفی و آدرس های آن ها را بررسی کنیم.

بازار گل محلاتی

یکی از بزرگ ترین بازارهای تهران که در شرق این استان واقع شده، بازار گل محلاتی است. این بازار گل در شرق تهران گل های رنگارنگ و تازه را برای شما مهیا کرده است و شما به راحتی می توانید به این بهشت گل ها بروید و از نعمت های آنجا خریداری کنید. ساعت کاری این بازار زیبا از ۴:۳۰ تا ۱۱:۳۰ است.

آدرس: تهران، بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم و پایین‌تر از دادگاه.

بازار گل خاوران

بهشتی دیگر در جنوب تهران واقع شده است. بازاری که زیبایی، طراوت و عشق را برای شما به ارمغان می آورد. این بهشت با نام بازار گل امام رضا نیز در میان مردم شناخته شده است.

آدرس: تهران، اتوبان امام رضا، ضلع جنوب و غرب شهرک صنعتی خاوران، بازار گل امام رضا.

بازار گل بهشت زهرا

به عنوان یکی دیگر از بازارهای گل، می توان به بازار گل بهشت زهرا اشاره کرد که بازار بسیار بزرگی است و قیمت مناسبی برای تهیه‌ گل را به شما هدیه می دهد.

آدرس: ابتدای اتوبان بهشت زهرا، بعد از صالح آباد.

در آخر

گل فروشی یکی از کارهایی است که در کنار درآمد خوب، می توانید لذت کار کردن با گل ها را داشته باشید و هیچ وقت از کسب و کار خود خسته نشوید.

البته این بدین معنا نیست که این کار سختی و مشکلات خود را ندارد. هر کاری به نوع خودش سخت و دشوار است، ولی شما کم کم در آن کار حرفه ای خواهید شد و با تجربه ای که کسب کرده اید، تمام سختی‌ ها را پشت سر خواهید گذاشت.

اگر به دنبال سایتی هستید که مرجع مطمئنی باشد و صفر تا صد تولیدی های مختلف را به خوبی به شما معرفی کند، حتما به سایت تولیدات سر بزنید. این سایت در این مسیر به خوبی شما را همراهی خواهد کرد.